Търсих те,Лолита!

Емоция!Авантюра!
 Само за една нощ!
   Сладка моя,само за една нощ...подари ми твоето тяло-невинно...опорочено...искам да си моя...искам с теб да бъда днес,искам да ме палиш ,само тази нощ...ела в моя безумен и объркан свят.Само за нощта,любима!
Предпочитам авантюра-сладка,коварна ,краткотрайна.
Аз те търся всяка вечер,и все различна си ми ти.В световъртежа от хормони,сладостната изневяра взима връх,тя владее мъжко ми  същество и не отстъпва пред сигурността.
Но ти не ми трябваш постоянно,ежедневно,аз те искам само мига...за пет минути да горя,а пепелта ще  я събира другата,Лолита!
Обичам да се глезя и да хленча,аз съм гамен с луксозно "Бентли",всички вие сте ми длъжни и мога да ви имам ежечасно.Обичам да ме правите щастлив,защото аз съм бог-на любовта ... на лудостта....Мефистофел...очите ми се навлажняват,погледът ми е безумен,кръвта започва да бушува ,нахлува в главата и аз крещя... полудявам,искам да те пия,ти си моя,Лолита....
О,Лолита,сладка моя,ненаситна,още ли си тук?
Аз тръгвам към следващото пиршество,ти вече си ненужна...тръгни с поруганата си същност,вземи и пошлите си чувства...
Избърши си и сълзите,недей пролива езера,няма да оставиш отпечатък....
Лолита,та аз дори не помня името ти вече...потърси прегръдки от отчаяния мухльо,без пари и копнежи - може би бедността е утешител на нещастните - там сигурно е същността ти.
Отивам да потърся другата,Лолита!
Ориентир ще бъде евтината миризма на употребена многократно плът,на омерзена душа и никаква същност...защо да гоня възвишеността и целомъдрието в скъпата опаковка на Шанел 5!?
  Не те намирам!
   Търся те още!
     Лолита!



Коментари

Популярни публикации от този блог

Парижка полунощ

Безвремие

Лауданум